След извършване получаване на плащането, ако е извършено онлайн или по банков път, всички поръчки се опаковат внимателно и се обработват лично от нас. Поръчките обикновено се изпращат в рамките на 1-5 работни дни след като получите имейл за потвърждение. Поръчки, получени през почивните дни и местните празници се обработват в първия работен ден. За артикули, които не са налични (Предварителна поръчка), доставката е в рамките на 4-7 работни дни. При поръчки, извършени с опция „Наложен платеж“, същите се изпращат след като получите потвърждение по имейл .
Изпращаме пратки в рамките на територията на България. Всички покупки се изпращат с куриерска фирма „Спиди“.
Срок за обработка на поръчката: 1-4 дни
– Срокове за доставка::
- 1-5 работни дни след изпращане
По време на кампании с намалени артикули може да се очаква забавяне на обработката на поръчката с допълнителни 2 до 4 дни. Сроковете за доставка са прогнозни и подлежат на промяна в зависимост от местните превозвачи, за които ние не поемаме отговорност. Ние, обаче, ще направим всичко възможно и най-старателно, за да ви помогнем да проследите поръчката си и да разрешим всички проблеми, които могат да възникнат, възможно най-добре. След като поръчката ви бъде изпратена, ще получите номер за проследяване, чрез който можете да наблюдавате пакета статуса й и да се обърнете към местния пощенски клон или съответно – посочен от вас офис на СПИДИ, ако има някакъв проблем или забавяне.
Разходи за доставка:
– БЕЗПЛАТНА доставка над 300 лева!
– Доставка под 300лв:
- България (до офис на Спиди) – доставката започва от 3лв. (цената се изчислява от куриера) (Speedy офис) – . ,
- България (до вашия адрес) доставката започва от 5лв , Допълнителни услуги се заплащат допълнително, като доставка до личен или служебен адрес, в точен час и наложен платеж.
Всички пратки автоматично получават опция Преглед и Тест, което означава, че можете да пробвате артикулите в офисът на куриерската фирма (Спиди). Можете да поръчате доставка на пратката до личен или служебен адрес или да изберете да я получите от офис на Спиди във вашия град. За всички поръчки над 300 лв. доставката е безплатна!
Плащане
Има няколко варианта за плащане на поръчки за България.
- Можете да заплатите поръчката си с наложен платеж на избран от вас адрес + 4 лв. такса обработка.
- С кредитна или дебитна карта онлайн чрез системата за плащане на myPOS. Можете да направите своя избор от менюто в краяпри завършване на поръчката.
Връщане/Замяна
Ако покупката ви не е точно това, което търсите, имате 14-дневен срок дни от получаване на поръчката, за да организирате замяната или връщането.
Не е възможна замяна или връщане на артикули, които са изработени по индивидуален изисквания на клиента. Артикулите, изработени по поръчка, не подлежат на възстановяване и замяна!
След получаване на артикулите можете да ги върнете/замените не по-късно от 14 дни и след като попълните формуляра. Моля, не изпращайте вашата замяна/връщане обратно без попълнен формуляр за връщане, който е приложен към вашата пратка. Моля, върнете пратката на адреса, посочен във формуляра за връщане.
Не можем да върнем приемем артикули, които са били носени, прани или коригирани по какъвто и да е начин от трето лице. Могат да бъдат върнати само и единствено артикули в първоначалното им състояние с все още прикрепени етикети на дрехите и в съобразения по-горе срок. При получаване на върнатите артикули ще се опитаме да обработим всички възстановявания на средства възможно най-бързо, но моля, изчакайте до 15 работни дни. Всички връщания се инициират от нас. Пълната сума, която сте платили за вашата поръчка, ще бъде възстановена с изключение на разходите за доставка, които са отговорност на клиента, освен ако не възникнат специални обстоятелства. Докато вещите не стигнат до нас, ние не носим отговорност за тях. Не можем да възстановим артикули, които са били изгубени или пристигнали повредени. Поради тази причина артикулът, който искате да върнете, трябва да ни бъде изпратен обратно внимателно опакован и със застрахователна услуга. Разходите за доставка при връщане и замяна са отговорност на купувача и клиентите могат да организират свой собствен начин на международна доставка, който поддържа метод за проследяване.
- Доставката за връщане ще бъде таксувана.
Политика за връщане на намалени продукти част от финална разпродажба.
За продукти, които са с намаление над 40%, се прилага политика за финална разпродажба. Това означава, че тези артикули не могат да бъдат върнати. Моля, уверете се, че сте избрали правилния продукт преди да финализирате поръчката си. Продуктите могат да се заменят само и едиснтвено за друг размер от избрания модел, но не и за друг модел, като сумата не се възтановява.
Тази политика се прилага, за да можем да ви предложим най-добрите възможни цени и да управляваме наличностите си ефективно. Продуктите с големи намаления са част от специални разпродажби и често са последни бройки от нашите колекции.
Грешен размер и връщане:
Ако искате да промените покупката си с различен размер или друг артикул, тогава трябва да следвате стъпките по-горе, както и да се съобразите с тези, описани в Общите ни условия. След като получим артикула, който искате да върнете, ще ви изпратим нов според вашите изисквания. Цената за изпращане на нов артикул, при смяна, е за сметка на клиента. Разходи за връщане на артикула – за сметка на Клиента, освен в случаите, когато артикулът/ите са със сериозни нарушения на физическата цялост, опаковката и съдържанието му; продуктите са доставени или фактурирани неправилно; продуктите са с производствени дефекти. В тези случаи разходите за доставка са за наша сметка.
Можете да изтеглите формуляр за връщане тук.
Имате нужда от помощ?
Свържете се с нас на info@theyare2.com за въпроси свързани с възтановяване на суми и връщания.